Saturday, March 28, 2015

Muslimah : Sihat dan SEKSI.


Assalammualaikum semua…terutamanya wanita Muslimah yang dimuliakan…

Semoga semua hidup sentiasa dalam keberkatanNya dan sihat2 selalu.

Haaa…cakap pasal bab sihat ni…biasanya saya tulis tentang kecantikkan dan fesyen. Kali ini pula saya nak blog tentang kesihatan wanita.

Health checkup, Blood checkup, etc etc semua clear, semua cantik je?
ALHAMDULILLAH.
Syukur masih dikurniakan kesihatan yang baik serta peluang untuk buka blog ini dan baca.

Tapi…ada juga yang health check up tahunan kita tu terlepas pandang juga.

Benda yang amat penting terutamanya bagi wanita…sebab wanita lah yang pegang "kuasa" untuk mengandung zuriat dan melahirkannya.

Apa tu??

Iaitu kesihatan postur badan kita.

Macam kereta juga…bila dah lama tak servis, alignment lari juga.
Jadi kena servis dari masa ke masa.

Hehehe.

Syukur saya diberi peluang untuk "servis alignment" badan saya oleh Dr Razana sendiri. 
Dan setelah bertahun2 menjadi model catwalk dan selalu berkasut tumit tinggi…apa lagi…confirm alignment postur badan OUT terus la….

Dr Razana beliau recommend saya guna korset dan pakaian dalam DR KATTY ni.
Nampak macam korset biasa dan pakaian dalaman wanita biasa kat supermarket tu je kan?



Tapi berbeza sungguh!

Kualiti lace yang baik untuk kulit kita bernafas, 

sokongan buah dada dan bahagian intim kita yang disempurnakan oleh pakar doktor wanita sendiri, 

design yang direka untuk nampak menggoda untuk suami dan selesa pada masa yang sama, 

dan yang paling penting, nasihat dari pakar Dr Razana sendiri tentang dengan mana satu yang kita sesuai guna.





Bukan sahaja untuk betulkan alignment postur yang boleh mengundang penyakit seperti Skoliosis, Forward headed, Lordosis, Slouched shoulder (bahu jatuh), sakit otot dan sendi, dan banyak lagi….

….DR KATTY juga boleh meningkatkan keyakinan kita sebagai wanita.

"Beauty and Confidence are from Inside Out."

Contohnya seperti seluar dalaman ini.
Nampak biasa tetapi direka untuk menaikkan punggung yang jatuh dan leper.

Antara best seller Dr Katty.



Pilihan pakaian intim wanita DR KATTY yang lain…setiap satu ada fungsi tersendiri.
Ni kena tanya Dr Razana nanti.

Hehehe.



Masa Dr Razana ajar saya macam mana nak berdiri dan duduk dengan betul.

Beliau kata, dengan cara yang betul…boleh nampak at least 1-2 inci lebih tinggi dan badan lebih langsing!

Tak yah nak cuba ubat-ubatan luar sana yang kata boleh tinggi langsing semua…praktiskan postur badan yang betul sahaja dah boleh dapat. 

MashaAllah…

Patutlah semua staf di klinik Dr Razana nampak tinggi langsing je semua...


Err…yang ni saya pun dah lupa saya gelak pasal apa. HA. HA.





Kalau tak nak beli pakaian DR KATTY dulu, boleh cuba try baca buku "Seksikah Aku?" ini yang dijual dengan harga RM40 sahaja.

Tapi sekarang ada promosi yang Dr Razana buat, buku ini diberi percuma kepada sesiapa yang beli pakaian intim wanita DR KATTY dari beliau.

Yayyyy!




Salah satu cara kenal cara berdiri yang salah...


Yang ni buat pembaca yang sedang baca blog Amoi ni…hehehe…confirm salah macam gambar juga kan??

Haaaa….kantoi!

Baiklah…yang saya ingat, saya dah tuliskan.

Kalau nak tahu lebih, atau nak dapatkan konsultasi Dr Razana…saya belanja korang name card beliau di bawah ni.

Hehehe.

Atau pun boleh jenguk jenguk di FB : www.facebook.com/drkattyofficial

Waalaikummusalam semua, dan selamat mencuba!





12 comments:

  1. Kena cuba ni. Thanks Felicia :-)

    ReplyDelete
  2. Nk tanye since akak ada pengalaman jdi model catwalk btol ke bila memperagakan pkai di backstage kne bukak baju mean "naked" n model catwalk muslimah pon kne buka baju jgk ke ? sye teringin jdi model catwalk but dgr kne bogel dia backstage ketika tukar baju ? harap sudi reply

    ReplyDelete

  3. SAYA SEKELUARGA INGIN MENGUCAPKAN BANYAK TERIMAH KASIH KEPADA AKI NAWE BERKAT BANTUANNNYA SEMUA HUTANG HUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARAN SAYA SUDAH BISA BUKA TOKO SENDIRI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN AKI YG TELAH MEMBERIKAN ANKA JITUNYA KEPADA SAYA DAN ALHAMDULILLAH ITU BENER2 TERBUKTI TEMBUS..BAGI ANDA YG INGIN SEPERTI SAYA DAN YANG SANGAT MEMERLUKAN ANGKA RITUAL 2D 3D 4D YANG DIJAMIN 100% TEMBUS SILAHKAN HUBUNGI AKI NAWE DI 085-218-379-259











    SAYA SEKELUARGA INGIN MENGUCAPKAN BANYAK TERIMAH KASIH KEPADA AKI NAWE BERKAT BANTUANNNYA SEMUA HUTANG HUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARAN SAYA SUDAH BISA BUKA TOKO SENDIRI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN AKI YG TELAH MEMBERIKAN ANKA JITUNYA KEPADA SAYA DAN ALHAMDULILLAH ITU BENER2 TERBUKTI TEMBUS..BAGI ANDA YG INGIN SEPERTI SAYA DAN YANG SANGAT MEMERLUKAN ANGKA RITUAL 2D 3D 4D YANG DIJAMIN 100% TEMBUS SILAHKAN HUBUNGI AKI NAWE DI 085-218-379-259

    ReplyDelete
  4. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  5. Assalamu alaikum I'll pray for Allah felixia I want to marry insha'allah plz give me a chance ...

    ReplyDelete
  6. Assalamu alaikum I'll pray for Allah felixia I want to marry insha'allah plz give me a chance ...

    ReplyDelete
  7. PERMANENT DOCTOR NEEDED - URGENT !!!

    We are Owner and Operator a General Practice (GP) Clinic in Bandar Sungai Long, Bangi and Putrajaya (Presint Diplomatik - Klinik Pakar KASIH).

    We are looking for a dedicated Medical Officer Requirements at Bandar Sungai Long Clinic:-
    Lady doctor
    MBBS or equivalent from a recognized institution approved by Ministry of Health Malaysia
    Possess valid Annual Practicing Certificate
    Registered with Malaysia Medical Council
    Minimum 2 years working experience in Obstetric & Gynecology
    Attended an Obstetric Life Saving Skill
    Attended A Neonatal Resuscitation Program
    Working hours negotiable with minimum on-call
    Very attractive salary

    Kindly please send to recommend CV to: aznial@gmail.com

    Clinic information:-

    PUSAT RAWATAN SUNGAI LONG
    NO. 12 JALAN SL 1/13
    BANDAR SUNGAI LONG
    43000 KAJANG
    SELANGOR
    TEL / FAX: 03-90114833

    ReplyDelete
  8. Never heard of this brand before. Should explore more since I'm looking for some underwears before I get back to work (on pantang now).

    http://panphila.blogspot.my

    ReplyDelete
  9. คุณลักษณะเด่นของการเข้าทดลองเล่นพนัน
    ไม่ว่าคุณจะเป็นนักเสี่ยงดวงคนใหม่หรือหน้าเก่าในวงการเกม บาคาร่า ก็ตาม การทดลองเล่นนั้นมีประโยชน์และลักษณะเด่นต่อทุกคนเป็นอย่างมาก ซึ่งหากว่าคุณยังไม่เคยรู้มาก่อนว่ามันมีจุดแข็งอะไรบ้างเราก็เลยเก็บมาให้แล้ว ดังนี้ บาคาร่า
    • ได้รู้จะภายในเกมต่างๆเพิ่มขึ้นเรื่อยๆ
    เกมพนันชนิดนี้ไม่สามารถมองแค่เพียงภาพปกของเกมแล้วตกลงปลงใจได้ว่ามันเป็นเกมทำเงินเจริญเท่าไร ทุกคนจะรู้ได้ก็เมื่อเปิดเข้าเกมแล้วก็เริ่มเล่นพนันไปแล้ว แม้ว่าการจะทดสอบว่าเกมไหนทำเงินก้าวหน้าเยอะมากน้อยกว่ากันด้วยการเปิดเข้าเล่นทุกเกมอาจจะเป็นผลให้สิ้นเปลืองเงินเครดิตไปจำนวนไม่น้อย การทดลองเล่นก็เลยเป็นตัวช่วยในประเด็นนี้โดยที่ไม่ต้องเสียเงินเสียทองกับการทำวิชาความรู้จะในเกมต่างๆกันเลย
    • ได้ทดสอบเล่นเกมใหม่ๆอยู่เป็นประจำ
    ถ้าคุณเป็นสายเกมพนันชนิดนี้อยู่แล้วเมื่อใดก็ตามมีการปล่อยเกมใหม่ออกมา แน่นอนว่ามันจะมีผลให้คุณรู้สึกอยากได้ทดสอบเข้าเล่นเกมพวกนั้น ทั้งๆที่คุณอาจจะยังไม่ทราบเลยว่าหากแม้เปิดเข้าเล่นแล้วมันจะดีไหมดี การทดลองเล่นก็เลยเป็นอีกตัวช่วยที่ทำให้คุณได้เข้าสัมผัสกับเกมใหม่โดยที่ยังไม่ต้องลงทุนอีกด้วยเช่นกัน คุณจะได้เข้าเล่นทั้งเกมเก่ารวมถึงเกมใหม่ตามที่คุณประสงค์ทั้งหมดแบบไม่ต้องลงทุนนั้นเอง

    รวมทั้งการทดลองเล่นในเว็บ บาคาร่า ยังมีคุณลักษณะเด่นอีกมากมายที่เราอยากที่จะให้ทุกคนได้ทดสอบเข้าไปสัมผัสด้วยตัวเองอยู่ การเลือกเกมหรือแนวทางการทำวิชาความรู้จะกับเกมโดยที่จะจำเป็นต้องเสียเงินเสียทอง ยังมีทางเลือกนี้ให้ทุกคนได้เข้าใช้งานกันอยู่เป็นประจำภายในเว็บของเรา

    ReplyDelete