Friday, June 5, 2015

Sayangi Kulit Anda!

Bismillahirrahmanirrahim.

ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKATUH

Salam sayang semua kakak2 dan adik2 yang saya sayangi dan kasihi macam saudara saya sendiri!

Haaaa...dan kerana ini jugalah saya nak berkongsi dengan semua yang seringkali mengadu pada saya kulit kering la, kulit tak cantik la, etc etc...dan berbalik kepada soalan cepu mas yang pasti akan menjadi tanda soal pada akhir aduan ; Apa skincare yang Rara guna??

Kenapa?
Apakah?
Bagaimana?
Shooting...

Makeup...


...shooting, shooting, shooting...mekap, mekap, mekap TAPI...

masih nampak macam ni lepas tu semua! 




Sebenarnya kebelakangan ni, Rara telah dipilih menjadi duta produk kolagen LENNOX COLLAGEN 5000 ini (INFO LEBIH DI www.lennox.com.my)...dan syukur alhamdullillah, rezeki bukan hanya di bentuk kewangan, tetapi juga Rara diberi supplement kolagen LENNOX secara percuma. 

Alhamdulillah. Thank you boss! 

Memang best kalau orang sarungkan bantal time mengantuk ni. HEHEHE.
Love you boss!

Sebab di kala kulit Rara makin merosot akibat mekap yang tebal untuk masa yang panjang mengejar dan menghabiskan semua photoshoot sebelum tiba Ramadhan dan Aidilfitri, ditambah lagi dengan tak cukup tidur dan tak minum secukup air...dan di kala kulit Rara berada di ambang kehancuran dan ketandusan (drama sikit, hehe!)...Rara diberi peluang mencuba kolagen dalam bentuk serbuk ni.

MashaAllahhhhh...memang awesome sangat.
Nasib baik ada LENNOX COLLAGEN 5000 ni. MY HERO!

Baru try seminggu lebih je, kawan2 Rara terus tanya, 
"Eh, apa you buat kat muka you? Glowing berseri2 nampak! 
Mana kedut bawah mata you tu??! Apa you makan??"

Terus kawan2 Rara nak tanya mana dapat LENNOX COLLAGEN ni. 
(Yang Rara stok personal dari boss semua dah habis kawan2 sapu tanpa rasa kasihan...aduhhh...kena tebalkan muka dan minta dari boss lagi. HUHUHUHU.)

Mula-mula bila Rara cuba....JUJUR...Rara tak rasa kolagen tu penting atau berkesan pun.
Tapi setelah cuba, dan setelah buat research...baru Rara faham kenapa ia penting dan kenapa ia berkesan.
(Dan kenapa kulit Rara dah makin baik!)

Kolagen AMAT PENTING terutamanya bagi wanita.
AMAAAAAAAT PENTING.

Sebab kolagen berfungsi untuk :
1) Mengekalkan keanjalan kulit
2) Mengurangkan kedut kulit muka dengan menegangkan kulit
3) Menjadikan kulit gebu, berseri dan rasa "toing-toinggg" gituuuu
4) Dan yang paling penting, HALAL dan 100% selamat untuk diminum (sebab Rara sendiri dah cuba dan semuanya OK!)



Memang fitrah manusia untuk sukakan kecantikkan, betul tak?

Tak salah nak kekalkan kulit cantik dan awet muda untuk menambat hati sang suami (yang dah kahwin), dan yang belum kahwin tu...persediaan buat bakal suami...KANNN??

Anyway...bahan2 dalam kolagen LENNOX ni adalah "fish collagen peptide" dari Jepun dan dalam bentuk serbuk...sebab serbuk adalah bentuk yang paling senang diserap badan kita. Nak bancuh pun senang sahaja...Rara bancuh dengan jus buah dan blended sayur untuk minum setiap pagi sebelum keluar kerja.

Resipi RARA's Slimfit Quencher: 
epal + timun + lemon + bayam + 2 sudu besar LENNOX COLLAGEN 5000





Dan yang Rara paling suka, LENNOX COLLAGEN 5000 ni rendah kalori, jadi tak menggemukkan macam kolagen lain di pasaran. 
(Takde citer horror story lepas minum berat badan naik semua dah...kecuali anda tiba2 jadi kuat makan. HAHAHAH.)

BERITA BAIK :

Bagi yang nak Lennox Collagen 5000 secara PERCUMA...sekaranglah masanya!

BAGAIMANA???

1) Klik LIKE pada page facebook.com/lennoxcollagen

2) Kongsikan GAMBAR resipi jus yang anda minum bersama LENNOX COLLAGEN 5000

3) Jangan lupa tuliskan nama resipi dan bahan2 di dalamnya

4) Isikan maklumat anda untuk mendapatkan LENNOX COLLAGEN 5000 percuma
5) HANTAR!


Penyertaan hanya diterima dari 18 Mei hingga 17 Julai 2015 sahaja! 

Jangan tunggu lama2, laju-laju hantar masuk penyertaan kakak2 dan adik2 sekarang!

Semoga berjaya! =D

P.S: Saksikan update VLOG Rara nanti di Facebook page .facebook.com/FelixiaYeapOfficialPage juga tau! 


30 comments:

  1. Waalaikumussalam.. I love your natural look sis..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

      Delete
    2. Good sharing, Blackmores Collagen 10,000mg which is enhanced with Grape Seed Extract and Vitamin E for complete skin rejuvenation in just six to 12 weeks. If your collagen breakdown in your skin is much faster and at a higher rate than what your body is manufacturing and the amount you are taking via collagen drinks/ supplements, you may need a longer time to see the benefits of collagen. For detail visit:
      http://kidbuxblog.com/blackmores-introduces-collagen-10000mg-to-fight-the-effects-of-stress-and-maturing-hormones/

      Delete
    3. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




      (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







      Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

      Delete
    4. DARI PAK SUNANG Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui AKI DARMO saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan AKI DARMO,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan AKI DARMO yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti, AKI DARMO juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penglaris jualang silahkan hubungi AKI DARMO di 082-310-142-255 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya –ATAU KTIK ALAMAT BLOG AKI -http://pendidikan-merangin.blogspot.co.id

      Delete
    5. Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

      Delete
  2. Salam....sis,i wanna ask...mane nk dapat produk ni? Farmasi or kedai2 kecantikan ada tak? N how much???

    ReplyDelete
  3. Salam
    R.A.R.A.
    RAisyyah RAnia
    Rabiatul Adawiyah Rahmatullahi Alaiha

    There are similarities between both in their sincere journey towards Allah SWT.

    Keep it on sister on sirotulmustaqim.

    ReplyDelete
  4. Salam
    R.A.R.A.
    RAisyyah RAnia
    Rabiatul Adawiyah Rahmatullahi Alaiha

    There are similarities between both in their sincere journey towards Allah SWT.

    Keep it on sister on sirotulmustaqim.

    ReplyDelete
  5. Salam
    R.A.R.A.
    RAisyyah RAnia
    Rabiatul Adawiyah Rahmatullahi Alaiha

    There are similarities between both in their sincere journey towards Allah SWT.

    Keep it on sister on sirotulmustaqim.

    ReplyDelete
  6. Salam..
    Best la klau dapt kulit muka mcm rara..
    Nk tnya rara campur kn lain2 bahan dlm produk tu x rasa pelik ke?

    ReplyDelete
  7. Satu ketika seorang teman tlh bawa sekeping gambar wanita kpd kwn2. Kesemua kwn2nya bgtau wanita d dlm gmbr tu sgt cantik, jelita. Halus dan licin lg kulitnya. Lalu teman tersebut berkata ini adalah gmbr wanita tersebut 35 thn dahulu.


    Satu ketika seseorang sdg layan fb ternampak 1 profile yg amat menarik hatinya. Fb seorang gadis jelita. Ohh byknya komen dr jejaka2 yg memuji malah ada yg xsegan nk jdkan kekasih hati. Hakikatnya gadis ini telah pn meninggal seminggu yg lalu dan keadaan dan rupa parasnya ketika ini sudah pasti bukankah spt d fbnya.

    Inilah dunia. Benda yg sementara . Cantik sementara ,Xcantik pn bersifat sementara. Kita risaukan benda yg xkekal. Kecantikan yg kekal adlah d akhirat. D akhirat anda tak perlu risau rupa paras berubah kusam, kedut , tua . Tiada istilah anda akan jd tua d akhirat!,,. Bahkan semakin hari semakin jelita d sana. Masakan tidak , sedangkan bidadari juga cemburu akan kalian yg d lantik sbg ketua bidadari. Kalo selendang bidadari shj lbh baik dr dunia dan seisi nya apatah lg cantiknya salendang kalian sbg ketua bidadari. Nah, ini semua hnya d syurga. So d kesempatan sisa2 hidup yg amat skit ni gunakah sebaiknya agar kita xkecundang sebaik kita mati. Tiada fikir risau yg lbh baik melainkan fikir risau mcm mana agama boleh d amalmn sempurna oleh kita sendiri, keluarga, anak2, saudara2 dan seluruh umat manusia. Fikir begini amat mahal d sisi Allah. Salam ramadan.

    ReplyDelete
  8. Salam sister. I don't know if you'll read this or respond to this. I have a request for you. I am a Chinese Muslim too and recently just started wearing hijab. I noticed the way you wore yours is really stylish, sweet, simple and covering your aurah. So if you dont mind, I want to know how you wore your hijab. Maybe some tutorials? If you do have it, do share it on your fb (bcoz im following you there). Its a good way to do good deeds n add on to your pahala. May Allah S.W.T bless you and your family always. :) Salam Ramadhan sis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. U can search youtube...just type shawl tutorial there's alot of tutorial..for felixia yeap tutorial u can search - nengeulis...hope this helping u

      Delete
  9. PERMANENT DOCTOR NEEDED - URGENT !!!

    We are Owner and Operator a General Practice (GP) Clinic in Bandar Sungai Long, Bangi and Putrajaya (Presint Diplomatik - Klinik Pakar KASIH).

    We are looking for a dedicated Medical Officer Requirements at Bandar Sungai Long Clinic:-
    Lady doctor
    MBBS or equivalent from a recognized institution approved by Ministry of Health Malaysia
    Possess valid Annual Practicing Certificate
    Registered with Malaysia Medical Council
    Minimum 2 years working experience in Obstetric & Gynecology
    Attended an Obstetric Life Saving Skill
    Attended A Neonatal Resuscitation Program
    Working hours negotiable with minimum on-call
    Very attractive salary

    Kindly please send to recommend CV to: aznial@gmail.com

    Clinic information:-

    PUSAT RAWATAN SUNGAI LONG
    NO. 12 JALAN SL 1/13
    BANDAR SUNGAI LONG
    43000 KAJANG
    SELANGOR
    TEL / FAX: 03-90114833

    ReplyDelete
  10. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  11. Semoga matimu dalam iman,
    Agar dibangkitkan dengan iman.
    Semoga berbahagia saudara seagamaku

    ReplyDelete
  12. Memang best kalau orang "sarungkan" bantal time mengantuk ni.
    sori tak terkomen bila terpandang wajah mu hihiiii
    ayat diatas, bukan sarung, tapi sorongkan, bermaksud dihulurkan bantal utk titun... chowww bye

    ReplyDelete
  13. sudah tidak update info lagi ya..felixia sangat menginspirasi :-)

    ReplyDelete
  14. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami http://kbagi.com/ atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete